6 månader


Igår hade det gått 6 månader...6 månader sen min älskade make och jag sa vårt JA till varandra. Helt otroligt att det faktiskt gått ett halvår, kommer ihåg det som det var igår!Det var en av de största dagarna i mitt liv!

Vi hade ju egentligen tänkt att fira det lite, men det var en söndag, dagen innan löning och även fast jag är ledig idag så skulle Jocke upp till jobb. Den kommande helgen fyller Jocke dessutom 25 så vi kan inte göra ngt då heller. Men jag tror inte det är så viktigt att det blir precis på dagen man firar, utan vi vet ju att det var igår för 6 månader sen som vi gifte oss, sen om vi firar det ett par veckor senare så gör det ju inget :)

Huvudsaken är ju ändå att man är tillsammans, så igår lagade jag en helt vanlig middag, tände lite ljus och så åt hela familjen tillsammans. Mer behövs egentligen inte! Det var så mysigt ändå och jag är så tacksam för mina pojkar <3
§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0