Banankaka

Nu har äntligen dagen kommit till sitt slut. Tycker alltid att kvällarna är så mysiga, då kan man sitta och ta det lugnt med sin käraste och lägga undan alla måsten.
Idag har vi städat lgh, har blivit en riktig storstädning, så vi tar det sista imorgon. Min duktiga älskling är den som gjort det mesta nu när jag är sjuk.
Noah har inte direkt haft ngn aptit idag, men försöker få i honom mkt vätska och sen åkte J och köpte päronsplit till sjuklingarna här hemma. Är skönt att ha ngt kallt för halsen och glass är nog den bästa sjukmaten ändå ;)

Nu på kvällen bakade jag en banankaka av ett par övermogna bananer jag hade hemma. Sååå god blev den!!!



Den kanske inte är jättevacker, men den ska vara kladdig så då är det svårt att få till en fin bit så länge kakan är varm, brukar gå bättre när den svalnat.

Nu ska jag och hjärtat sätta på en film och jag ska nog gå och göra i ordning en kopp av mitt goda chili-kanel-choklad te så att hostan lugnar ner sig lite.
Ha en mysig kväll alla!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0