Barnen i Bullerbyn

Sitter och myser med min lilla sjukling i soffan och kollar på när Bullerbybarnen firar jul. Nu när det börjar bli kallare ute så kan jag inte låta bli att börja längta till julen och allt runt omkring.
Längtar sååå mkt till den dagen då vi har vårt eget hus och kan ha våra egna Bullerbyjular! En dag så ;)



Annars har jag knappt kunnat sova i natt, har legat och hostat hela tiden. Det var länge sen jag hade en sån här hemsk förkylning, känns inte kul alls att behöva gå till nya jobbet sjuk imorgon. Men som sagt, man kan ju inte börja första dagen med att vara hemma så det är bara att gå.
Nu ska jag gå och dra upp min karl som inte lyckat ta sig ur sängen än..klockan är ju 11! En riktig sömntuta är han..

Avslutar med en bild på trollungen som min svåger har tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0