Family-time

På fredag eftermiddag åkte hela lilla familjen ner på stan och tog en fika. Ibland behövs det inte mer, utan det är mysigt att bara få komma ut och göra ngt tillsammans!
Noah har börjat bli så mkt mer självständig och det kommer nya ord var och varannan dag. De kommer däremot inte på beställning utan man blir lika chockad varje gång det kommer ngt nytt som man inte visste att att han kunde.
(det kommande kommer hans moster Sarah bli glad över :P)
Idag så kikade vi på kort på datorn och han pekar ju och säger mamma, pappa och Boahh när han ser ngn av oss tre. Så kom det upp ett kort med min syster och jag sa: Titta,  det är moster!
Och då pekade han nöjt på henne och sa: " Motter!"

Just nu håller han på att bära ut alla sina små ikea-pallar i vardagsrummet, så sätter han sig på dem, en efter en och säger "Dutti" och klappar händerna åt sig själv. Min goa unge!!!

Sitter och försöker komma på vad jag ska laga till middag idag, ibland tryter verkligen inspirationen.
Igår blev det dock sallad, Jocke och Noah åt skink och ost sallad, till mig själv gjorde jag en smarrig tonfisksallad! Såå gott!



Här är lite bilder sen vår lilla stadstripp :)


Min fina make och en väldigt nyvaken Noah :)


VI




Jag har fått hem ett jättestort paket som står i hallen och ska öppnas idag, kan ni gissa vad det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0