Fredagsmys

Det var fredag igår ja, och det innebär som för så många andra familjer: FREDAGSMYS!!! :)
Noah var dock hängig så han fick äta rester och sen gå och lägga sig tidigt, idag sov han ända till kl 8 så visst märker man att han inte är frisk.
Men för mig och hjärtat blev det hemmagjord pizza framför Idol :) och till efterrätt grekisk yoghurt med honung och valnötter. MUMS!!!





Annars så är planerna för den här dagen inga speciella, det behövs städas här hemma och vi får väl göra det i den takt det går. Är verkligen dunderförkyld, både jag och Noah. Tur att vi har vår älskade man och pappa här hemma som kan ta hand om oss. Jag hoppas verkligen att denna förkylning blir kortvarig då jag börjar nytt jobb på måndag. Då vill man ju kunna vara frisk och alert så man kan lära sig det man ska!
Om Noah fortfarande är sjuk på måndag så blir det VAB för pappas del då det inte riktigt känns rätt att VABa första dagen på jobbet ;)
Om ni undrar över min nya arbetsplats så är det Hemfrid, som arbetar med hushållsnära tjänster för såna som vill använda RUT-avdraget. Så tänk vad bra att de blåa vann valet, annars hade företag som detta försvunnit :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

mysigt det ser ut!

Himla fint ni fått det där hemma!! Gillar den där romantiska lantliga stilen..

KramKram

2010-10-02 @ 12:44:34
URL: http://juiol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0