Gossip girl

Är nyss hemkommen från 5 timmars jobb idag. Har också hunnit slänga i mig lite lunch med. Var jättehungrig när jag slutat så köpte med mig en kycklingsub från Subway.
Är så trött idag, har gått och varit förkyld i 2 veckor nu, visst är det bättre nu än förut men rethostan och den täppta näsan hänger kvar och när man jobbar fysiskt som jag gör i mitt jobb, märker man ganska snabbt att kroppen inte är helt 100.

Nu tänkte jag göra i ordning en stor mugg med varm choklad och kika på en av mina favoritserier Gossip girl. Det är ingen serie som Jocke gillar (inte så konstigt va;)) utan den här serien får jag kolla på själv, inte för att det gör ngt!
Det är ju skönt med lite egentid med..
Sen kl halv 5 ska jag hämta Noah hos Linda så ska passa på att ta det lite lugnt nu en liten stund innan jag sätter igång och städa undan här innan lilleman kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0