Långpromenad

I lördags tog jag och världens bästa granne och underbara vän Sofia en långpromenad till Boländerna. Vi är duktiga på att prata båda två så våra promenader blir alltid så mysiga då vi hinner prata om allt mellan himmel och jord.
Väl framme vid Boländerna visade det sig att de hade ngn form av litet tivoli där och det var även brandmän med brandbilar som barnen fick titta på. Alla barn fick en varsin brandhjälm. Kan ju säga att våra småkillar blev glada ;)
Vi gick sen och käkade lunch på IKEA, och det kändes som att hela Uppsala hade tänkt samma som vi då det var helt sjuuukt mycket folk där. Efter vi varit där gick vi in på Coop och sen bestämde vi oss för att gå hela vägen hem igen. Det tog sin lilla tid och på slutet var barnen rätt less efter att ha suttit i vagnen hela dagen, vilket jag kan förstå! Men det var såå mysigt iaf :)

Uppskattar dig sååå mkt Fia <3 Glad över att ha dig i mitt liv!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Så glad över att ha dig i mitt liv också, Emelie! Haha, blir ju nästan lite rörd ;) Du är nog kvinnan i mitt liv! <3 Höhöh

2010-10-25 @ 11:06:38
URL: http://metrobloggen.se/ung2barnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0