Lek med Johanna och Lucas

I torsdags åkte jag och Noah hem till Johanna och Lucas för lite lek och bus.
Jag och Johanna träffades första gången som gravida då vi letade efter andra jämngamla förstagångsmammor och vi drog ihop en massa gravidisar för fikaträffar, sen fortsatte vi ses när barnen kommit med.
Men själva gruppträffarna har runnit ut i sanden och nu är ju barnen i barnomsorg och mammorna jobbar.

Sist vi sågs var iaf typ ett halvår sen så nu tyckte vi det var på tiden att ses igen :) Jag och Noah åkte hem till deras fina hus, sen gick vi en promenad med vagnarna så att småkillarna fick somna. Efter det gjorde vi i ordning capresesallad. Sen hade Johanna bakat supersmarriga sockerkringlor som vi fikade när pojkarna vaknat.

Leken mellan pojkarna gick väl sådär, ena stunden gick det jättebra och andra stunden inte lika bra. Söta Lucas hade däremot ett namn för Noah; "Eija". Så gulligt! :)

Tiden bara flög iväg och det var verkligen jättemysigt och ngt som snart år göras om!

Johanna bloggar från sin snygga iphone 4.


Det serverades även varm choklad med mashmallows..


..och till det goooda sockerkringlor!




Noah läser bok


Våra älskade småkillar. Födda med endast 9 dagars mellanrum :)



Tack för en mysig dag! Nästa gång är det vi som bjuder på fika!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack söt! Osmickrande bilder på mig, men det bjuder jag på! =) Nästa gång hoppas jag att Lucas inte är lika på. =/ Det var inte alls kul!

2010-10-10 @ 10:42:40
URL: http://juiol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0