Ny overall inköpt



Har köpt en ny overall till Noah, Didriksons Tremblant. Om ni undrar över den ledsna minen, så ville han inte att mamma skulle fota honom utan skrotis ville hellre springa runt :P
Var lite fundersam om den skulle passa då jag hört från så många att Didriksons storlekar är så stora. Detta är strl 90 och visst gick byxbenen nedanför fötterna utan skor..och om det inte varit muddar i ärmarna skulle de gjort detsamma. Men med skor på och muddar i ärmsluten så tror jag att det kommer funka bra!
Det är ju trots allt bättre med för stort än för smått, så de har lite att växa i. Dessutom behöver jag inte oroa mig för om overallen ska räcka hela säsongen :)

I morse när jag vaknade hade jag jätteont i halsen, rethosta och var jätteförkyld, när jag sen hämtade Noah hos Linda (dagmamman) sa hon att han varit hostig, hade grönt snor och var hängig så han har nog detsamma som jag har. Min lille skrotis <3
Som tur är, är det ju faktiskt helg nu och pappan är dessutom ledig så han kan vara hemma och ta hand och mamman och sonen.




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snygg overall :-)



haha, ja barn vill då inte vara med på kort ibland, men härliga är dom :-) Hoppas ni får en mysig helg. Kram

2010-10-01 @ 19:03:02
URL: http://lillafamiljenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0