Tisdag

Idag har varit en dag med lite ärenden, har bl a köpt vinterskor åt hela familjen. Oturligt nog köpte jag fel strl till J så får åka ner på stan och byta imorgon.
Den här veckan kommer att vara fullspäckad. Jobbar hela torsdag + fredag förmiddag. Sen blir det att fixa sig i ordning för att åka till Södertälje där det blir 50-årsfest (25+25) eftersom att fredag oxå är Js 25-årsdag. Tanken är att jag ska hinna fixa i ordning fika och dylikt imorgon och på torsdag, för att på lördag åker vi hem igen och då kommer vi ha öppet hus här på eftermiddagen så då är det enklast om det mesta redan är iordningfixat.
Sen på söndag ska jag och min plastkusin och kompis Elin stå på Fyris Parks barnloppis och sälja lite saker.
Men det är ju kul med mkt att göra så inte mig emot ;)

Sen har också Noah fått en liten inbjudan av dagmamman (och de andra dagmammorna) till imorgon.





Så vi får se vilken av Noahs alla nallar som får följa med på "Nallens dag" imorgon. Tycker det är gulligt att de anstränger sig så för att göra det mysigt för barnen!

Apropå Noah så har han börjat tycka om att klä ut sig i mina eller Js skor. Gullungen tar på sig skorna och går runt och säger "tiiin" (fin) åt sig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0