Tvättmaskin!!!

...det är det som står högst på listan just nu. Helst en kombinerad tvätt/tork så att man slipprt ha kläder hängande över hela lgh :)
Har tvättat en massa idag och jag får verkligen inget vettigt (mer än att tvätta) gjort under tiden jag har tvättstugan för att man hela tiden måste passa tider och springa upp och ner i tvättstugan. tiden mellan sitter man bara och väntar ngn kvart åt gången på nästa gång att springa ner. Nej så mkt smidigare att ha en ehen i lgh.
Får väl skicka min lilla önskning till tomten och se om det kanske kommer ngt sånt under granen i år ;)





Noah har varit helt i gasen ikväll. Sprungit runt som en liten toker, åkt sin Bobby-car runt hela lgh, busat och lekt. Han är så mysig och talet har verkligen lossnat nu. Det blir så roligt när man kan prata mer med honom nu. Tror verkligen att den här åldern 2-3år är en av de roligaste då det händer så enormt mkt i utvecklingen! Ser fram emot det kommande året!

Här har ni mitt lilla yrväder i pyjamas. Inte det lättaste att fånga på bild när man springer runt hela tiden :P



Nu ska jag vara lite social istället för att sitta vid datorn och fortsätta kika på Idol med maken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0