Påsken

 

 

Det har nog inte undgått någon att det nu varit påskhelg. I fredags gjorde vi inget speciellt utan tog det mest lugnt. Lördagen däremot började vi dagen med äggmålning. Pappa J kunde tyvärr inte vara med då han var tvungen att jobba, men jag och Noah hade skoj och målade ägg.

Sen fick Noah sitt påskägg och jag kan säga att ngn blev överlycklig ;)

På eftermiddagen sen åkte vi alla till mina föräldrar i Storvreta där vi blev bjudna på trerätters middag och sen spelade spel. Det var verkligen en jättemysig påskafton som gick i ett helt lagom tempo.

 

Dagen efter blev väl kanske inte som Påskdagen brukar vara då jag och mitt hjärta firade ett år som man och hustru!


Kommentarer
Postat av: Johanna

fiiiina ägg! Vilken konstnär!

2011-04-28 @ 20:33:50
URL: http://juiol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0