Grattis till en sessa

Åh, underbara morgon!

Fick en sovmorgon av mina pojkar till kl 9 idag. Slår på tlf som varit urladdad och får ett sms av en kär vän som skulle föda när som helst att bebis nog kommer snart, och nyvakna jag skickar såklart ett sms där jag skriver lycka till och sånt.

Får sen ett samtal från personen i fråga där hon säger:

-Emelie, hon är redan född :)

Nyvakna jag hade inte sett att smset skickats i natt, men snacka om att få en bra start på dagen :)

 

Så ett STORT GRATTIS min bästa, kära och älskade vän Sofia!!!

Bra kämpat, tänker på er och längtar så tills man får träffa dig och det lilla underverket!

 

 

Skickar även ett stort grattis till numera PAPPA Robin! Välkommen in i föräldrarollen :)

 


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket min älskade Emelie!! :D <3

2011-02-15 @ 14:25:08
URL: http://metrobloggen.se/ung2barnsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0