Less på att vara sjuk!

Har nu varit ordentligt sjuk (feber, förkyld, hostig m.m) i nästan 2 veckor. Känner att jag börjar bli oändligt less på det! Less på att alltid behöva göra allt på halvfart och inte ha ngn energi.
Idag är J ledig iaf, och det blir så mkt enklare när man kan hjälpas åt med det som ska göras hemma. Noah sover middag nu och J sitter och spelar på PS3:t, själv har jag nyss bakat några plåtar med småfrallor. Hade slut bröd hemma, och eftersom att hemmagjort faktiskt är godast och småfrallor går så fort så blev det att jag bakade det.



Ska snart sätta mig och sortera tvätt då vi har tvättstugan klockan 15. Hoppas på att hinna sortera färdig innan trollungen vaknar och vill "hjälpa" ;)
Min fina prins, så mkt som händer nu i hans utveckling och han är verkligen ingen bäbis längre utan börjar bli en riktigt självständig liten individ med en egen vilja!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad stor han såg ut på den bilden :) Det går verkligen undan när de små utvecklas och växer.

2011-01-06 @ 15:25:28
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Johanna

VA stor han ser ut!! 5 åring typ! Känner inte ens igen honom! Hoppas du blir frisk snart så kankse vi kan leka? =) kram

2011-01-06 @ 23:42:46
URL: http://juiol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0