Måndag

Då är det måndag och ny vecka. Mår inte så värst bra idag, men men ska ner till jobbet sen iaf och hämta nycklar till kunderna. Kan inte vara hemma sjuk hur länge som helst ju!
Noah är hos Linda idag, han har varit där så lite i det sista och det märks att han har lite överskottsenergi, så det är nog bra att han är där så han får leka av sig lite med de andra barnen.

För min del blir det utöver jobbet, städa och röja här hemma. Är sååå sjukt less på att ha det stökigt här hemma pga ingen ork nu när jag varit sjuk. Så ska ta mig i kragen och få det fint här hemma idag så man kan slappna av lite sen.

Vill att januari ska gå fort nu! Vi ska nämligen åka på en liten roadtrip sista helgen i januari ner till svärmor. J har 3 semesterdagar kvar och jag är ledig fre-mån den helgen så det passar jättebra. Längtar dit då vi inte varit där sen september och det blir kul att få komma iväg lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0