Promenad

Idag har jag och Noah gått på långpromenad med våra grannar; min fina Fia och hennes goa pojkar. Var så mysigt att få ses och bara prata om allt mellan himmel och jord som vi alltid brukar göra. Men hon har varit bortrest i Ö-vik under hela jul och nyår och kom först tillbaka i fredags, så var ett tag sen sist nu.
Både William och Noah (som inte sovit middag) somnade på vägen så det var rätt lugnt och skönt med bara en vaken pojke istället för tre ;)

Har precis ätit middag nu, blev rester idag. Ibland älskar jag verkligen rester, så skönt att slippa laga mat och bara värma upp för omväxlings skull! Ska över till Sofia sen ikväll efter jag lagt Noah och ha lite myskväll (så kan ju J få passa på att spela lite medan frugan är borta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0