Var är mina nycklar??

Har vänt upp och ner på hela lägenheten på jakt efter mina nycklar och hittar dem ingenstans!!!
I förrgår när jag kom hem låste jag upp dörren med dem, sen igår när jag skulle åka till jobbet hittade jag dem inte, men eftersom J skulle komma hem innan mig och sista gången jag använde dem var när jag låst upp hemma så var det ingen panik.
Gårdagkvällen tillbringades för oss båda med att leta efter nycklarna men hittar dem ingenstans! Och då har vi verkligen letat överallt (det enda rum jag har kvar att leta ordentligt i är Noahs). Börjar få lite smått panik nu, det är nämligen min hemnyckel, förrådsnyckeln, nyckel till tvättstuga och soprum, samt bokningsnyckel (till tvättstuga) och bilnyckel. Så det är ju viktiga nycklar allihop, kan dock inte begripa var de kan vara då jag inte tagit med dem ngnstans sen jag låste upp hemma.
Har ALDRIG slarvat bort nycklar i mitt liv och hoppas verkligen att dessa kommer fram..
Gud hjälp mig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du/ni är så välkomna så på lite fika här framöver :-) Har du hittat dina nycklar? Jag har förresten hittat Noahs napp, den låg i Emelindas leksaksgrunka för alla hennes köksprylar :-)

2011-01-14 @ 21:08:25
URL: http://lillafamiljenl.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Nej, det är verkligen inte alls som ris ala malta! Apelsinris är hundra gånger godare! :)

2011-01-17 @ 14:47:21
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0