Sköna maj, välkommen!

Då har vi gått in i maj månad. Vill att denna månad ska gå fort. Om det blir som jag vill (att jag får havandeskapspenning beviljad) har jag bara 6 veckor kvar att jobba. Sen skulle jag då gå på semester innan jag börjar ta ut HP. 6 veckor känns iofs ganska länge nu, om än överkomligt!

Har sån foglossning nu att jag var tvungen att sjukskriva mig från jobbet idag då min kropp säger ifrån. Resten av veckan ska jag iaf jobba som vanligt och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart. Foglossningsbesvär kan ju gå lite upp och ner och det vore så skönt om jag bara kunde må ok fram tills att jag slutar jobba!

 

Jaja, nog med klagomål nu!

 

I helgen var det ju Valborg som ni alla vet. För vår del firades den med god middag hemma hos vännerna Sara och Henrik med deras barn Emelinda och Birk. Det var en jättemysig kväll med mkt skratt och prat. Barnen hade kul de med och Emelinda och Noah busade upp varandra rejält :) Så tack vänner för en fin kväll!

 

Ska gå och lägga mig och vila en stund nu innan jag ska hämta Noah, känner mig så dum som är hemma när han är hos dagmamman. Men jag har ju som sagt jätteont i fogarna och är anmäld sjuk på jobbet för det så då får han ju vara där, och jag kan få vila och bara ta det lugnt så jag klarar av att jobba resten av veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0